دوسال گذشت

دریا بازماندگاندو سال پیش این چنین روزی برای خانواده سه نفره ما شروع یک مسیر پیچیده و پر فراز و نشیب بود. 10 خرداد 93 دریا با تبی که رهایش نمی‌کرد به توصیه خانم دکتر قادری و دستور دکتر البرزی در بیماستان دنای شیراز بستری شد و از فردایش آزمایشها برای تشخیص بیماریش آغاز شد و نهایتا روز 20 خرداد ما را با برگه تشخیص بیماری دریا راهی بیمارستان آنکولوژی امیر کردند.

روزهای بسیار سختی بود ولی عوامل زیادی ما را سرپا و قوی نگاه داشت.
1- در هر دو بیمارستان پرستاران و پرنسل بسیار با محبت و کاربلد خیلی همراهی و همدلی و راهنمایی‌مان کردند که قدردان زحماتشان بوده و هستیم.
2- در هر دو بیمارستان پزشکان ارجمند بینهایت به ما و دریا لطف داشته و دارند و شرایط امروز دریا را مدیون تشخیص به جا و تجویزهای مدبرانه شان هستیم.جناب آقای دکتر البرزی، سرکار خانم دکتر زارعیان‌فر، جناب آقای دکتر عبدالکریمی، جناب آقای دکتر صالح و خصوصا جناب آقای دکتر کریمی عزیز و مهربان که مراقبتهای ایشان قطعا در پایداری شرایط خوب دریا موثر بوده و همین طور جناب آقای دکتر بردبار گرامی که در حال حاضر با نهایت دقت از دریای ما محافظت و مراقبت می‌کنند.
3- دوستان بسیار خوب و نازنین دیده و نادیده‌ای که در سراسر دنیا برای ما و دریا بینهایت خالصانه دعا خوانده و می‌خوانند و انرژی‌های مثبتشان را برایمان ارسال کردند و ما را در تمام روزهای سخت گذشته سرپا نگاه داشتند.
4- عزیزان بیشماری از بستگان و دوستان، که با حمایت مالی شان موجبات کارهای خیر به نام دریا را در بیمارستان فراهم کردند و ما را در تامین هزینه‌های درمانی یاری دادند.
5- موسسه خیریه محک و پرسنل مهربانش در شیراز که با کمکهایشان یاری گر ما و همه خانواده‌های کودکان مبتلا به سرطان بوده و هستند.
6- پرسنل بانک سلولهای بنیادی بیمارستان شریعتی تهران که در یک سال و نیم گذشته با لطف برای پیدا کردن گزینه پیوند مناسب برای دریا همراهیمان کرده‌اند.
7- پزشکان محترم بخش پیوند بیمارستان شریعتی تهران آقایان دکتر حمیدیه و دکتر استادعلی و سرکار خانم دکتر اسدی و پرسنل بخش آزمایشگاه و پذیرش درمانگاه بخش پیوند که همراه و همدل ما وهمه بیماران هستند.
8- دوستان نازنینی که در تامین داروهای دریا در داخل و یا خارج ایران همراهی و یاریمان کردند.
9- خانواده های خوب و همراهمان که با کمک‌ها و یاری‌ها و همراهی‌ها و حمایت‌هایشان نگذاشتند خستگی بر ما غلبه کند و در دو سال گذشته بار سنگین بیماری دریا را همراه با ما به دوش کشیده و می‌کشند.
امیدواریم و از حق می طلبیم بتوانیم نظاره‌گر شادی‌های با دوام زندگی‌ توأم با سلامتتان باشیم.
بیماری دریا اگر چه بزرگ و سخت بوده و هست و دغدغه‌های بیشماری تمام لحظه‌هایمان را لبریز کرده است، اما برایمان آغاز راهی شد که امیدواریم با حمایت و لطف همیشگی همه شما خوبان بتواند یاری بخش همه خانواده‌هایی باشد که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم‌می‌کنند. سایت سرطان و کودکی به آدرسwww.childcancerinfo.ir که با نیت افزایش آگاهی، امید به زندگی و انتقال تجربیات در خصوص بیماری سرطان راه اندازی شده نیاز به همراهی همه شما عزیزان همراه و همدل ما، برای تامین مطالب معتبر علمی دارد.
دستهای پرمهرتان را با عشق و نهایت سپاس می‌فشاریم و به داشتن دوستان و حامیانی چون شما می‌بالیم و مفتخریم.
شادمانی‌هایتان مستدام

بهاره – دریا – نوید

مطالب مرتبط

10 دیدگاه‌

  1. دکتر صالح گفت:

    دریا جان امیدوارم سالیان سال سالم و شاد و خوشبخت باشید.
    خداوند حافظ شما باشد

  2. سلام.
    لبخند همیشگی و صبوری بینهایت شماآقای بازماندگان عزیز به من درس آرامش آموخت. بی شک این صبوری نزد یکتا پاداش عظیمی دارد و امیدوارم جز خوشبختی خانواده سه نفری و سالم بودن دریا نباشد.
    درپناه ایزد یکتا

  3. گلشن ( پرستار دنا ) گفت:

    امیدوارم در کنار دریای عزیز سالها به خوبی وخوشی زندگی کنید….دریا جان میبوسمت با آرزوی سلامتی و شادی

  4. sara گفت:

    سرطان چشمان مرا بیناتر ،دستان مرا توانا تر ، ذهن مرا زیباترو اشک هایم را زلال ترو قلبم رابه خدا و عزیزانم نزدیک تر کرد.
    سلام , روزهای خوب و سرشاراز شادی و سلامتی رو ازخدا مهربون برای شما خانواده محترم آرزومندم، امیدوارم بهترین هارو درکنار هم تجربه کنید.

  5. محمدي منش گفت:

    انشالله هميشه سالم وتندرست باشيد دريا بايد به داشتن اين پدر ومادر افتخار كنه

  6. منصوره جاني(پرسنل بخش اطفال) گفت:

    درياي عزيز سلامتيه تو كوچولوي نازنينم رو از خداوند متعال و كمك پزشكان عزيزمون رو خواهانم❤️❤️

  7. محمد گفت:

    با آرزوی موفقیت و شکست بیماری و به لطف خدا باز گرداندن سلامتی به تو فرشته کوچولو دریا .خداوند به پدر مادرت همت بده که از این امتحان الهی سربلند بیرون بیان و سلامتی تو رو جشن بگیرند

  8. زهرا گفت:

    زندگی جریان دارد ومعنای زندگی در همین سختی ها جلوه گر میشود وانسان وانسانیتها آشکار .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *