وب سایت پرسش و پاسخ مردمی برای پیشگیری از سرطان راه اندازی شد

وب سایت پرسش و پاسخ در مورد سرطان برای آگاه سازی از راه های پیشگیری از ابتلا به سرطان و پاسخ به سوالات مردمی، توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی شد.
با توجه به افزایش آمار مبتلایان به بیماری سرطان در دهه های اخیر و به منظور افزایش میزان آگاهی افراد، وب سایتی راه اندازی شد که در آن مردم امکان ارایه پرسش های خود و دریافت پاسخ را به صورت الکترونیکی داشته باشند. بر این اساس مردم می توانند سوالات و ابهاماتی که در زمینه عوامل خطر و مستعد کننده ابتلا به سرطان، راه های پیشگیری از ابتلا و اقدامات مناسب برای شناسایی زودرس و تشخیص به موقع سرطان دارند را با مراجعه به این وب سایت مطرح نمایند.

بیش از 50 درصد سرطان های موجود قابل پیشگیری هستند و اگر راه های پیشگیری معرفی شوند ابتلا به بیماری و هزینه های درمانی کاهش می یابد.

علاقه مندان می توانند برای دسترسی به این وب سایت به لینک زیر مراجعه و پرسش های خود را در زمینه پیشگیری از بروز سرطان ها در زمینه های مختلف مطرح نمایند.

کارشناسان مربوطه و مشاور علمی برنامه سرطان، پاسخگوی سوالات مطرح شده هستند و پاسخ ها در همان صفحه نمایش داده می شود و تمامی پرسشگران می توانند با پاسخ سایر سوالات نیز آشنا شوند. این اقدام در راستای دستیابی به هدف پیشگیری می باشد و بنابراین مردم از ارایه سوالات خود در زمینه داروها، روش های درمانی نظیر دارو درمانی، شیمی درمانی و … خودداری فرمایند.
ورود به صفحه پرسش و پاسخ در مورد سرطان

واحد بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *